INSPIRATION: CHRISTOFFER JANSSON

Lägger in lite blogginspiration från en otroligt inspirerande bloggare vid namn Christoffer Jansson. Han visar er lite höstinspiration och gör det otroligt bra. Eller vad säger ni?
Under bilderna berättar Christoffer själv vad han tycker med dem olika outfitsen.
Outfit 1. Preppystilen är något som jag tycker kan bli riktigt schysst nu till hösten, snyggt på både tjejer och killar.
Snyggt med skinnjacka till för att göra det mer avslappnat!

Outfit 2. Ullbyxorna körde jag med förra året och tycker det känns lika snyggt denna höst/vinter. Dessa på bilden kommer från KappAhl!

Outfit 3. Egengjorda grejer tycker jag är kul. Jeansvästen här på bilden var från början en jeansjacka som jag köpte second hand. Jag klippte lite och satte dit lite nitar också blev det en jeansväst. Jeansvästen funkar nu när det börjar bli kallare ovanpå skinnjackan exempelvis!

VI TACKAR CHRISTOFFER FÖR ALL DEN HÄRLIGA INSPIRATION HAN GIVIT OSS OCH SÄGER, BESÖK HANS BLOGG HÄR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0